USŁUGI

UNILED Polska oferuje pełen zakres usług niezbędnych do sprawnej instalacji i serwisu ekranów LED.

USŁUGI

UNILED Polska oferuje pełen zakres usług niezbędnych do sprawnej instalacji i serwisu ekranów LED.

01

Instalacja, Konfiguracja i Kalibracja

Oferujemy pełen usług związanych z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem ekranów LED.

Dopasujemy optymalne rozwiązania techniczne, zaprojektujemy i zainstalujemy konstrukcje, a także dostarczymy dodatkowe elementy (hardware/software/service) niezbędne dla twojego projektu. 

01

Instalacja, Konfiguracja i Kalibracja

Oferujemy pełen usług związanych z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem ekranów LED.

Dopasujemy optymalne rozwiązania techniczne, zaprojektujemy i zainstalujemy konstrukcje, a także dostarczymy dodatkowe elementy (hardware/software/service) niezbędne dla twojego projektu. 

02

Zarządzanie nośnikami

Oferujemy oprogramowanie i narzędzia do sprawnego zarządzania pojedynczymi nośnikami i zintegrowanymi sieciami nośników multimedialnych. Istnieje także możliwość całkowitego zarządzania nośnikami i wyświetlanym kontentem na zlecenie klienta w całej sieci ekranów LED.

03

Usługi Eksperckie i Rzeczoznawcze

Zespół UNILED Polska od lat specjalizuje się w projektowaniu, analizie i optymalizacji rozwiązań LED. Posiadamy także wszechstronne doświadczenie w innych obszarach rynku AV. Dla klientów publicznych jak i prywatnych oferujemy odpłatne usługi doradcze i eksperckie, analizy serwisowe, doradztwo z zakresu projektowania i wyboru rozwiązań (w tym tworzenie specyfikacji i planów inwestycyjnych), a także usługi rzeczoznawcze. Jeśli jesteś zainteresowany dedykowanym doradztwem skontaktuj się obsługą klienta. 

02

Zarządzanie nośnikami

Oferujemy oprogramowanie i narzędzia do sprawnego zarządzania pojedynczymi nośnikami i zintegrowanymi sieciami nośników multimedialnych. Istnieje także możliwość całkowitego zarządzania nośnikami i wyświetlanym kontentem na zlecenie klienta w całej sieci ekranów LED.

03

Usługi Eksperckie i Rzeczoznawcze

Zespół UNILED Polska od lat specjalizuje się w projektowaniu, analizie i optymalizacji rozwiązań LED. Posiadamy także wszechstronne doświadczenie w innych obszarach rynku AV. Dla klientów publicznych jak i prywatnych oferujemy odpłatne usługi doradcze i eksperckie, analizy serwisowe, doradztwo z zakresu projektowania i wyboru rozwiązań (w tym tworzenie specyfikacji i planów inwestycyjnych), a także usługi rzeczoznawcze. Jeśli jesteś zainteresowany dedykowanym doradztwem skontaktuj się obsługą klienta. 

04

Usługi Gwarancyjne i Serwis

Wszystkie zakupione u nas ekrany serwisowane są przez nas lokalny zespół serwisowy. Zapewniamy najwyższą jakość opieki gwarancyjno-serwisowej i możliwość zakupu dodatkowej ochrony gwarancyjnej i pakietów serwisowych.

04

Usługi Gwarancyjne i Serwis

Wszystkie zakupione u nas ekrany serwisowane są przez nas lokalny zespół serwisowy. Zapewniamy najwyższą jakość opieki gwarancyjno-serwisowej i możliwość zakupu dodatkowej ochrony gwarancyjnej i pakietów serwisowych.

05

Service Level Agreement (SLA) / Pakiety Serwisowe

Zakupując ekran w UNILED lub u naszych partnerów masz możliwość zakupu pakietów serwisowych:

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

PAKIET STANDARD

otrzymujesz dostęp do infolinii serwisowej i wsparcia technicznego w godzinach pracy biura (poniedziałek-piątek w godzinach 9-16), a także gwarancje serwisu on-site w ciągu 7 dni od zgłoszenia.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

PAKIET PREMIUM

otrzymujesz dostęp do infolinii serwisowej i wsparcia technicznego w godzinach pracy biura(poniedziałek-piątek w godzinach 9-16), a także gwarancje serwisu on-site w ciągu 72h od zgłoszenia.

Istnieje możliwość określenia dedykowanych warunków SLA. 

05

Service Level Agreement (SLA) / Pakiety Serwisowe

Zakupując ekran w UNILED lub u naszych partnerów masz możliwość zakupu pakietów serwisowych:

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

PAKIET STANDARD

otrzymujesz dostęp do infolinii serwisowej i wsparcia technicznego w godzinach pracy biura (poniedziałek-piątek w godzinach 9-16), a także gwarancje serwisu on-site w ciągu 7 dni od zgłoszenia.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

PAKIET PREMIUM

otrzymujesz dostęp do infolinii serwisowej i wsparcia technicznego w godzinach pracy biura(poniedziałek-piątek w godzinach 9-16), a także gwarancje serwisu on-site w ciągu 72h od zgłoszenia.

Istnieje możliwość określenia dedykowanych warunków SLA.