USŁUGI
UNILED Polska oferuje pełen zakres usług niezbędnych do sprawnej instalacji i serwisu ekranów LED.
USŁUGI
UNILED Polska oferuje pełen zakres usług niezbędnych do sprawnej instalacji i serwisu ekranów LED.
01
Instalacja, Konfiguracja i Kalibracja
Oferujemy pełen usług związanych z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem ekranów LED.
Dopasujemy optymalne rozwiązania techniczne, zaprojektujemy i zainstalujemy konstrukcje, a także dostarczymy dodatkowe elementy (hardware/software/service) niezbędne dla twojego projektu.
01
Instalacja, Konfiguracja i Kalibracja
Oferujemy pełen usług związanych z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem ekranów LED.
Dopasujemy optymalne rozwiązania techniczne, zaprojektujemy i zainstalujemy konstrukcje, a także dostarczymy dodatkowe elementy (hardware/software/service) niezbędne dla twojego projektu.
02
Zarządzanie nośnikami
Oferujemy oprogramowanie i narzędzia do sprawnego zarządzania pojedynczymi nośnikami i zintegrowanymi sieciami nośników multimedialnych. Istnieje także możliwość całkowitego zarządzania nośnikami i wyświetlanym kontentem na zlecenie klienta w całej sieci ekranów LED.
03
Usługi Eksperckie i Rzeczoznawcze
Zespół UNILED Polska od lat specjalizuje się w projektowaniu, analizie i optymalizacji rozwiązań LED. Posiadamy także wszechstronne doświadczenie w innych obszarach rynku AV. Dla klientów publicznych jak i prywatnych oferujemy odpłatne usługi doradcze i eksperckie, analizy serwisowe, doradztwo z zakresu projektowania i wyboru rozwiązań (w tym tworzenie specyfikacji i planów inwestycyjnych), a także usługi rzeczoznawcze. Jeśli jesteś zainteresowany dedykowanym doradztwem skontaktuj się obsługą klienta.
02
Zarządzanie nośnikami
Oferujemy oprogramowanie i narzędzia do sprawnego zarządzania pojedynczymi nośnikami i zintegrowanymi sieciami nośników multimedialnych. Istnieje także możliwość całkowitego zarządzania nośnikami i wyświetlanym kontentem na zlecenie klienta w całej sieci ekranów LED.
03
Usługi Eksperckie i Rzeczoznawcze
Zespół UNILED Polska od lat specjalizuje się w projektowaniu, analizie i optymalizacji rozwiązań LED. Posiadamy także wszechstronne doświadczenie w innych obszarach rynku AV. Dla klientów publicznych jak i prywatnych oferujemy odpłatne usługi doradcze i eksperckie, analizy serwisowe, doradztwo z zakresu projektowania i wyboru rozwiązań (w tym tworzenie specyfikacji i planów inwestycyjnych), a także usługi rzeczoznawcze. Jeśli jesteś zainteresowany dedykowanym doradztwem skontaktuj się obsługą klienta.
04
Usługi Gwarancyjne i Serwis
Wszystkie zakupione u nas ekrany serwisowane są przez nas lokalny zespół serwisowy. Zapewniamy najwyższą jakość opieki gwarancyjno-serwisowej i możliwość zakupu dodatkowej ochrony gwarancyjnej i pakietów serwisowych.
04
Usługi Gwarancyjne i Serwis
Wszystkie zakupione u nas ekrany serwisowane są przez nas lokalny zespół serwisowy. Zapewniamy najwyższą jakość opieki gwarancyjno-serwisowej i możliwość zakupu dodatkowej ochrony gwarancyjnej i pakietów serwisowych.
05
Service Level Agreement (SLA) / Pakiety Serwisowe
Zakupując ekran w UNILED lub u naszych partnerów masz możliwość zakupu pakietów serwisowych:
PAKIET STANDARD
otrzymujesz dostęp do infolinii serwisowej i wsparcia technicznego w godzinach pracy biura (poniedziałek-piątek w godzinach 9-16), a także gwarancje serwisu on-site w ciągu 7 dni od zgłoszenia.
PAKIET PREMIUM
otrzymujesz dostęp do infolinii serwisowej i wsparcia technicznego w godzinach pracy biura(poniedziałek-piątek w godzinach 9-16), a także gwarancje serwisu on-site w ciągu 72h od zgłoszenia.
Istnieje możliwość określenia dedykowanych warunków SLA.
05
Service Level Agreement (SLA) / Pakiety Serwisowe
Zakupując ekran w UNILED lub u naszych partnerów masz możliwość zakupu pakietów serwisowych:
PAKIET STANDARD
otrzymujesz dostęp do infolinii serwisowej i wsparcia technicznego w godzinach pracy biura (poniedziałek-piątek w godzinach 9-16), a także gwarancje serwisu on-site w ciągu 7 dni od zgłoszenia.
PAKIET PREMIUM
otrzymujesz dostęp do infolinii serwisowej i wsparcia technicznego w godzinach pracy biura(poniedziałek-piątek w godzinach 9-16), a także gwarancje serwisu on-site w ciągu 72h od zgłoszenia.
Istnieje możliwość określenia dedykowanych warunków SLA.